luni, 18 martie 2024

Un dar neprețuit

 


Mesaj de la Creator prin Jennifer Farley

 

Dragul meu copil, este momentul să-ți dai seama că voi nu sunteți bunuri deteriorate. Aproape fiecare persoană din planul vostru pământesc a experimentat lucruri negative și, deși dureroase și rănitoare, nu v-a deteriorat. Acel Eu/Tu care există în corpul uman pe care-l locuiți a fost și va rămâne întotdeauna binecuvântat atins de Univers, o bijuterie unică inegalabilă ca preț și valoare, o frumusețe de privit. Când perspectiva ta este schimbată, lumea ta va începe să se schimbe și ea. Și, din acest moment înainte, de fiecare dată când te uiți în oglindă poți spune ”Sunt un dar neprețuit al Universului pentru lumea mea, unic prin frumusețea și iscusința mea!” ~ Creatorul

 

Traducere Monica Poka

link catre postarea originala


Dragi cititori, unele dintre materialele pe care le traduc sunt contracost și plătesc pentru ele. Mi-ar fi de mare ajutor dacă m-ați susține în acest efort financiar cu o donație, atât cât simțiți fiecare, folosind butonul ”Donate” de pe blog sau dând click aici. Vă mulțumesc!  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.