sâmbătă, 20 iunie 2015

Păsările Albastre și Eliberarea Pământului


De Ute Posegga-Rudel

Iubiți Prieteni,

Sunt sigură că mulți dintre voi nu ați auzit despre Păsările Albastre care sunt cunoscuți pentru justețea lor.

Originea lor este aproape de Marele Soare Central. Deși nu au nevoie de o formă fizică, ei apar sub forma unor uriașe păsări albastre având aripi cu pene. Nu cu mult timp în urmă ei au intrat cu nave spațiale, de mărimea lui Jupiter, în sistemul nostru solar pentru a ajuta la eliberarea lui de forțele întunecate și la restaurarea păcii pe Pământ.

Am luat telepatic legătura cu ei. Contactul a fost mai degrabă non-verbal și mi s-au prezentat prin intermediul capacității inimii de a ”ști” și vedea. Poate că mi-a fost atât de ușor pentru că energia lor mi s-a părut destul de familiară, așa cum mi-am adus aminte de ei ...

Aici aveți o scurtă actualizare despre ceea ce mi-a fost arătat fără nici o îndoială și cu o mare certitudine:

Sunt Ființe minunate și foarte iubitoare. Energia lor este perfect dreaptă și în poziție verticală. Arma lor este incoruptibilitatea lor neclintită și sinceritatea și ei nu se încurcă niciodată cu nimic. În prezența lor nu poate exista nici o falsitate. Pur și simplu se prăbușește la distanță. Ei sunt doar o întrupare a justeții care se simte foarte caldă.

Aceasta este o tărie care nu este altceva decât un aspect al Ființei Divine, și care îi face puternici și absolut invincibili în cosmos fără nevoia de a se lupta, deoarece ei sunt pur și simplu prezenți într-o manieră legală Divină cu o putere de o măreție de nezdruncinat, care este foarte greu de descris în cuvinte.

Mi-au arătat că atunci când ne conectăm cu ei și suntem deschiși lor, noi tragem această energie puternică în jos până pe planeta noastră coruptă/deteriorată. Am văzut că dacă suficienți dintre noi cultivăm o relație cu Păsările Albastre, planeta noastră va înceta rapid să fie zgâlțâită încoace și încolo și abuzată din punct de vedere moral, energetic și spiritual.

Au spus că mulți sfinți din istoria noastră au avut o conexiune cu ei și au fost cunoscuți pentru independența, fermitatea și intransingența lor, dar și pentru caracterul lor foarte iubitor.

Deoarece aspectul lor mi-a amintit de Serafimi, i-am întrebat dacă au legătură cu ei. Ei mi-au răspuns că presupunerea mea a fost ”închisă”. (Indiferent ce ar însemna acest lucru.)

I-am întrebat dacă au un mesaj pentru omenire și mi-au transmis: a fost spus deja totul pentru acum ...

În timp ce scriu le simt prezența delicată dar fermă în inima mea și urgentarea de a publica acest mesaj.

Fie să sărbătorim eliberarea Pământului cât de curând!

Cu multă iubire și recunoștință,


Ute


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.