luni, 15 iunie 2015

Sufletul – ca Energie Cosmică Pură


De Judith Kusel

Sufletul în sine este energie pură.

El este format din aceiași energie care este energia primordială a Creației, Câmpul de Forță Creatoare, ca atare, Divină.

Sufletul în sine este apoi format din mai multe particule de energie, pe care eu personal le văd ca energii care apar ca o flacără, pentru că au în sine însuși aceiași energie forța – Dumnezeu.

Sufletul este format apoi din 12 particule de energie, într-o singură entitate cu un singur câmp energetic, în câmpul energetic mai mare al GRUPULUI DE SUFLET, care este format din grupuri sufletești de energie și, prin urmare, la rândul său face parte atunci din Forța Energetică Cosmică mai mare care formează un nucleu în jurul câmpului de forță al Creației Divine. În acest fel, el seamănă foarte mult cu o galaxie în formația sa spiralată, și cea mai apropiată cu care aș putea-o compara, ar fi galaxia Andromeda.

Când ne-am întrupat pe planeta Pământ și ne-am asumat aceste forme fizice foarte dense și primitive, noi am uitat toate astea, și am suferit apoi de o profundă amnezie. Totuși, sufletul nostru și-a asumat mai multe forme fizice în alte dimensiuni, existențe și galaxii și sisteme stelare prin tot Cosmosul. El nu este atașat de sfera pământească și nici nu avea nevoie să se întrupeze aici. Este, de fapt, libera voință și alegere a sufletului dacă dorește să-și asume o formă fizică pe planeta Pământ – sau nu.

Când am început prima dată să devin conștientă că am început să accesez câmpul energetic Central al Supra-conștiinței Divine, primul lucru cu care m-am reconectat a fost energia propriului meu suflet. Îmi amintesc distinct sentimentul de dizolvare, de a deveni nimicul – nu a mai existat nici un eu sau altcineva, eu am fost Creația și Creația a fost eu – prin urmare, în esență, EU SUNT CEL CE SUNT – Eu sunt acel câmp de forță al energiei creației și EU SUNT în esență gândul din spatele creației, și creația în sine.

Unde încep și mă termin este nimicul, lipsa formei, dar este, totodată, energie pură în perpetuă mișcare și expansiune întotdeauna prin ea însăși.

Această experiență m-a făcut ca pentru prima dată să-mi dau seama că, de fapt, EU nu SUNT persoana care am acceptat a fi pe planeta Pământ – ci mai degrabă o rochie pe care o iau pe mine pentru un moment în spațiu-timp și pe care o voi lepăda cu ușurință și fără nici un efort atunci când mă voi întoarce la adevărata și infinita mea stare energetică și mă voi reuni cu alte flăcări de energie ale sufletului meu.

Voi intra în câteva detalii aici, pentru că adeseori mi se pun aceste întrebări de către suflete (oameni) pentru care am făcut Citiri ale Sufletului și Flacără Geamănă.

Mulți oameni nu înțeleg conceptul că sufletele lor sunt energie pură, și că toate înregistrările sufletului (și într-adevăr toată viața și toate formele de viață – întreaga Creație) sunt stocate într-un câmp central vast de ENERGIE, care este enorm și totuși compact, și că acesta este energie pură în spirală. Chiar adevărata sa esență stă în Esența Divină a Forței Energetice Creatoare. Atunci, în esență sufletul nostru nu poate fi niciodată separat de câmpul de energie în care este el însuși stocat.

Majoritatea oamenilor cred că numele sufletului lor este un singur nume sau o frază – ca și numele meu, Judith. Unii își asumă nume spirituale pe planeta Pământ, care le-au fost date de alții. Totuși, acestea nu reușesc să aducă esența sau expresia sufletului în Ființă.

NUMELE SUFLETULUI vibrează cu aceiași FRECVENȚĂ ca și sufletul și, prin urmare, deoarece el face parte și și este o particulă a Energiei Divine, acesta a fost creat să REFLECTE o ESENȚĂ sau un ATRIBUT al DIVINULUI REVENIT ÎN SINE prin experimentarea acelei esențe sau atribut în întregul Cosmos în multe vieți și forme de viață și în toate expresiile vieții din timpul sejurului sufletului prin spațiul infinit.  

Deoarece acesta este energie pură dintr-o bandă de frecvență atât de înaltă, limbajul uman nu poate traduce această energie în formă – încă. Acest lucru se datorează în principal faptului că noi ne-am pierdut abilitatea de a comunica TELEPATIC cu acest câmp de energie. Prin urmare, atunci când eu TRANSMIT aceste înregistrări, (și transmit fără să-mi aduc aminte deloc de ele ulterior) trebuie să transcriu energia în sunete-cuvinte primitive, care de multe ori sunt inadecvate. Prin urmare, numele sufletului va fi mai mult o descriere a atributelor sufletului însuși.

În ceea ce privește Citirile legate de Flăcăra Geamănă a Sufletului, unde două suflete s-au încarnat dintr-o SINGURĂ entitate suflet sau câmp de forță energetic, numele vor exagera mai mult sau mai puțin energia celuilalt. Cu alte cuvinte, ei vor amplifica același tip de atribute ale Divinului, dar în câmpuri de energie vibrațional diferite.

Eu personal văd acest lucru ca un dublu șir energetic spiralat, în care cele două șiruri de energie sunt împletite. Cu toate acestea, dacă energia dintre ele nu este la fel de echilibrată (lucru care este valabil de cele mai multe ori la o întrupare pe Pământ), cele două șiruri spiralate se vor bălăngăni dacă nu sunt echilibrate în mod egal. Atunci când acest lucru se întâmplă, energia neechilibrată va aduce durere până în momentul în care ajung din nou amândouă în echilibru, și nu este una mai mult decât cealaltă, și energia uneia nu o copleșește pe cealaltă. Echilibrul este punctul de mijloc dintre cele două energii, iar acest lucru nu este nicăieri mai aplicabil ca și la nivelul sufletului.

Din feedback-ul pe care l-am primit de peste tot din lume de la cei cărora le-am făcut citiri, cele mai multe comentarii pe care le-am primit au fost legate de modul în care ceva foarte profund din INTERIORUL lor a fost declanșat. Acest lucru se datorează faptului că energiile numelui sufletului declanșează băncile de memorie inerente și profunde din interior. Noi toți avem la un anumit nivel capacitatea de a accesa în mod conștient câmpul de energie al propriului nostru suflet deschizându-ne canalele de transmisie, dar cei mai mulți oameni nici măcar nu aspiră să reînvețe cum să facă acest lucru, pentru că ei nu au încredere în propria lor voce și ghidare interioară, și mai mult de atât, această CUNOAȘTERE.

M-am întrebat de multe ori cum am abilitatea de a face această muncă – care a apărut numai după ce am început să accesez câmpurile de energie ale planetei și cosmic când am început să caut răspunsuri și motive pentru faptul că m-am născut în Africa. Nu am căutat în mod conștient aceste lucruri – ele m-au găsit pe mine și au început să declanșeze în mine, ceea ce am făcut întotdeauna la nivel de suflet de-a lungul multor vieți și existențe. Deci, n-a fost nimic nou pentru sufletul meu – ci pentru ”minele” întrupat în acest moment.

Cu cât mai mult m-am adâncit în tărâmurile și vastitatea Ființei, cu atât mai smerită am devenit în fața imensității Ființei însăși. Faptul că o minte cosmică poate crea niște câmpuri de energie atât de uimitoare și cu o astfel de precizie de maestru, m-a făcut de multe ori să cad într-o totală admirație și uimire. Nimic nu este niciodată nelalocul lui și nici nu lipsește.

Numai percepția minții noastre umane limitate percepe lucrurile drept imperfecte sau că ar lipsi.

În vastitatea Câmpului de Forță al Energiei Creatoare a Creației, totul este perfect la locul său și totul lucrează ca un singur câmp de energie.

Când începem să înțelegem acest lucru, începem să înțelegem că viețile noastre pe această planetă nu reprezintă mai mult decât o simplă clipire de ochi în eternitate, iar ceea ce sufletele noastre au venit să facă aici, să fie și să exprime nu este decât un moment trecător în călătoria infinită a sufletului nostru.

Acesta este un mod de a privi lucrurile în perspectivă, nu-i așa?

Când în cele din urmă, ne reconectăm cu sufletul nostru, noi ne reconectăm cu propriile noastre Sine Mai Înalte ale Sufletului și cu adevăratul nostru scop și misiune – și apoi putem face și trăi nimic altceva decât ceea ce am venit să facem și să trăim pe această planetă.


PENTRU A-ȚI ÎNSUȘI PROPRIUL SUFLET FII ADEVĂRAT. 


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.