duminică, 21 iunie 2015

Un Portal/Pod Șamanic a fost deschis – Conversație cu Lady Nada




De Jenny Schiltz

M-am trezit în miezul nopții cu gândul la o deschidere șamanică, nu am înțeles despre ce era vorba și eram atât de obosită încât am adormit înapoi imediat. Când m-am trezit din nou dimineața cu soarele strălucind, totul a devenit foarte clar. Am auzit cuvintele ”Portalul șamanic este deschis acum”. Am simțit o nevoie nebună de a ieși afară la soare, așa că am ieșit și am meditat în timp ce soarele strălucea și am vorbit cu sinele meu cel mai înalt și cu un grup de ființe care s-au adunat într-un fel de celebrare. Mi-am adus aminte de unele lucruri de azi noapte și am cerut clarificări. Acestea mi-au adus așa o bucurie încât am vrut să le împărtășesc cu voi toți.

Jenny: Deci un portal s-a deschis azi-noapte?

Lady Nada: Este cu mult mai mult de atât copile, este o chemare pentru toți cei cu rădăcini șamanice pentru a construi mai multe poduri astfel încât lumea să nu fie din nou împărțită, deși acest lucru va lua ceva timp.

Jenny: Ce pod trebuie să construiască?

Lady Nada: Este un pod pentru cei nevăzuți în lumea vaostră.

Jenny: Ca elementalii? Nu fantome, etc.

Lady Nada: Da, elementali, astfel încât se va vedea mult mai clar ceea ce se petrece în mediul lor. Este greu să ignori grupuri de ființe care au nevoie de ajutor odată ce le poți vedea.

Jenny: Am crezut întotdeauna că șamanismul se ocupă cu spirite.

Lady Nada: Asta este o foarte mică parte din el. Este vorba, de fapt, de înțelegerea conectivității a tot din jurul vostru.

Jenny: Deci, vom vedea zâne și ce fac ele?

Lady Nada: Da, zâne și multe alte ființe care ajută pământul să funcționeze așa cum trebuie și să-l mențină sănătos.

Jenny: Asta are ceva de-a face cu solstițiul?

Lady Nada: Nu, acesta este rezultatul direct al numărului de persoane care au trecut în 5D și s-au conectat la rețeaua unității.

Jenny: Cum vor ști oamenii că acest lucru s-a petrecut?

Lady Nada: Multe vor apărea ca o cunoaștere din timpul visării, iar observarea zânelor și a altor ființe crezute cândva mitice va crește treptat.

Jenny: Cum ar fi unicornii?

Lady Nada: Nu, ei trăiesc în alte lumi, ei pot fi vizitați, dar ei nu se vor întoarce pe Pământ.

Jenny: Deci este vorba despre zâne și despre toate celelalte ființe care lucrează îndeaproape cu Pământul?

Lady Nada: Da, și dacă oamenii ascultă cu atenție vor fi învățați cum să-l vindece.

Jenny: Asta este atât de emoționant!

Lady Nada: Da, este un reper incredibil pentru acest proces.

Jenny: Deci, toți cei cu rădăcini șamanice vor fi chemați?

Lady Nada: Da, cei care le au în această viață și în trecut. Este aproape o armată adunată (zâmbește). Acești oameni le vor arăta altora calea, le vor arăta altora ce au făcut acțiunile lor inconștiente. Vor face acest lucru cu iubire, cunoaștere și dăruire adevărată. Multe vor fi făcute de către copii și ei la rândul lor își vor conduce părinții de mână.

Jenny: Pot împărtăși acest lucru?

Lady Nada: Da, le dă oamenilor permisiunea de a recunoaște ceea ce văd fără să le fie frică.


Sper că v-a plăcut conversația și că este în rezonanță cu voi. Nu pot explica bucuria pe care o simt astăzi. Multă iubire vouă tuturor. Bucurați-vă de Solstițiu!


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.