marți, 23 iunie 2015

Porțile Lemuriei au fost deschise




Dragii mei, Porțile Lemuriei au fost deschise. Pentru unii nu reprezintă nimic, în timp ce pentru alții reprezintă punctul din care Călătoria și Misiunea lor se schimbă. Pentru unii dintre noi acest lucru reprezintă momentul pe care îl așteptăm de sute sau chiar mii de vieți. Sunt convinsă că la un anumit nivel toți cei care avem aspecte Lemuriene ȘTIM acest lucru. Nici nu se poate altfel, nu-i așa, pentru că noi toți am fost acolo în acel moment.

Ce pot să vă spun? A fost un moment dincolo de ceea ce cuvintele umane pot descrie. Un astfel de moment poate fi doar simțit, trăit și cuprins cu inima. Vechii Lemurieni s-au trezit în întrupările lor fizice, spiritul Lemurian este viu în noi ACUM și AICI. Cei ce aveți aspecte Lemuriene, ați simțit acest lucru. Pentru că ați fost acolo în acel moment în care ne-am reîntâlnit și ne-am putut uni din nou inimile în UNA. N-au fost cuvinte, n-au fost urale, am fost doar NOI în toată splendoarea Ființei noastre.

Când s-a făcut apelul și s-a pus întrebarea cine reprezintă Pământul, ne-am ridicat ca UNUL în toată splendoarea Ființei noastre și am răspuns într-un singur glas și o singură bătaie de inimă: NOI! Mi-e foarte greu să vă descriu ce a fost acolo pentru că nu avem cuvinte omenești pentru a putea descrie. NOI! Da, NOI! NOI ne-am primit/luat din nou planeta în custodie. NOI ne-am întors pentru a reda Pământului destinația sa inițială: Leagănul și Casa Omenirii.

Am trăit vieți după vieți, fără număr, în care am încercat să ne trezim pe noi înșine și pe alții. În unele am reușit, în altele nu. Dar ne-am purtat tot timpul în inimă Casa noastră. Da, Pământul este Casa și Leagănul aspectului nostru uman, așa cum pentru Pleiadeeni sunt Pleiadele, pentru Arcturieni este Arcturus, pentru Siriusieni sunt Sirius, și așa mai departe. Și am spus aspectul nostru uman referindu-mă la Ființa Umană care se pregătește să-și ocupe locul de drept între civilizațiile Universului.

Pentru mulți dintre noi Misiunea de a-i învăța și ghida pe alții se încheie și noua noastră Misiune este construirea Noului Pământ. A adevăratei civilizații pământene care este capabilă să stea pe picioarele ei și să-și asume responsabilitatea pentru existența sa ca parte integrantă a lui UNU și a Unimii înTot Ceea Ce există. Nu înseamnă că vom părăsi fizic planeta, nici vorbă. Pentru noi, aspectul uman al Ființei noastre, Acasă este AICI.

Înseamnă doar că ne retragem atenția de pe lumea din jurul nostru, în scopul de a construi lumea care trăiește în inimile noastre. NOI suntem cei care le vom cere celor ce nu respectă VIAȚA și PLANETA să o părăsească și să-și continue procesul de învățare în alte locuri care le sunt deja puse la dispoziție. NOI suntem cei care spunem NU distrugerii, care spunem NU luptei de orice fel, care spunem AJUNGE. Aceasta este Casa noastră și nu-i mai dorim în ea pe cei care n-au învățat lecția de a prețui și respecta Unimea și Unitatea.

Cum o vom face? Pur și simplu prin Ceea ce NOI Suntem. Prin energia noastră, prin prezența noastră, prin acțiunile noastre și prin Iubirea noastră. Pentru că noi pur și simplu SUNTEM CEEA CE SUNTEM. Suntem ceea ce am fost și ceea ce vom fi întotdeauna: IUBIREA CARE CURGE DIN ȘI ÎN DIVIN. Pur și simplu energia noastră unită va fi și este valul care va mătura și mătură planeta dizolvând structuri și tipare pe care nu le mai tolerăm pe Noul Pământ, Casa noastră.

Noi nu ne mai așteptăm ca acest lucru să se petreacă de pe o zi pe alta, pentru că noi am trecut dincolo de timp și trăim deja pe Noul Pământ. Și trăim pe Noul Pământ fiind încă aici pentru a-l aduce în manifestare, pentru că noi știm cum să CREĂM, știm cum să ne manifestăm SINELE și nu mai avem de ajuns nicăieri, pentru că noi suntem deja ACASĂ.

Noi am eliberat și eliberăm lupta pentru că ea nu mai face parte din structurile noastre. Și această eliberare o vom face pas cu pas pentru că o parte din noi face parte din conștientul colectiv. Și este firesc să fie așa, pentru că numai așa vom vedea unde mai avem de lucrat. Dar ne-am eliberat de atașamentul de ea și reprezintă doar instrumentul cu care lucrăm și vom lucra în perfecționarea CREAȚIEI noastre. Prin eliberarea ei sub orice formă s-ar manifesta.

Nici nu înseamnă că nu-i vom mai ghida pe cei ce ajung la noi, pentru că orice Ființă Umană poate alege să intre și să locuiască pe Noul Pământ. Și vor fi primiți cu brațele și inimile deschise. Pentru că în acel moment Noul Pământ va face parte și din ei așa cum face parte și din noi. NOI suntem Noul Pământ și Noul Pământ ESTE NOI.

Porțile Lemuriei s-au deschis! Ce veste mai minunată ne-ar fi putut aduce acest Solstițiu? Da, este motiv și prilej de sărbătoare. Și inimile noastre cântă un vechi cântec, după care au tânjit atât de mult. L-am dus cu noi viață după viață sub diferite forme și, în sfârșit, îl cântăm din nou. Lăsați-vă inimile să-l cânte din nou!

Espavo

”Vă mulțumim că vă asumați puterea”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.