luni, 15 aprilie 2024

Actualizare 15 Aprilie 2024


Acum 7 ani începusem să scriu un ciclul de actualizări ale momentului în ceea ce privește dinamica energetică. Dar apoi am renunțat la el pentru că în acel moment, al renunțării la el, mi-am dat seama că pentru mine devenise oarecum o dependență. Când devii dependent de ceva probabilitatea ca informația pe care o primești, și o dai mai departe să nu mai aibă frecvența care ar trebui să o aibă, este foarte mare. Văzusem asta la alții și când am simțit-o și la mine, m-am oprit. Aș spune că a fost un test pentru mine, unul pe care l-am trecut cu bine.

Ce se petrece acum în energetic este atât de bulversant, haotic oarecum, încât fără o ghidare, informare pe care să o simțim corectă sau măcar plauzibilă, este cam dificil să ne descurcăm. Este situația/starea în care m-am aflat eu ieri. Da, oboseala pe care am simțit-o mi se părea perfect justificată având în vedere ritmul meu de viață, orele dormite, 3-4 pe noapte deja de săptămâni bune, dar era mai mult de atât. 

În momentul în care au început și amețelile, să simt că parcă am un clopot tras pe cap, palpitațiile la inimă, senzația de plutire, am început să mă îngrijorez. La început mi-am spus că este din cauza la câte am pe cap acum, de parcă cineva a decis că trebuie să rezolv totul ACUM, dar apoi am început să mă îngrijorez. Deși am întrebat ce se întâmplă, auzeam doar ”actualizări, activări”, ceea ce nu mă mulțumea deloc. 

Meditația nu m-a ajutat prea mult pentru că nu mă puteam concentra și nu puteam da drumul îngrijorării, deși starea fizică aparent era în regulă. Am cerut Universului mai multe clarificări pentru că nu simțeam ceea ce simt de obicei atunci când au loc astfel de actualizări/activări. Era ceva nou, energii care nu-mi erau familiare și deși știam că ”totul e sub control”, nu mă puteam detașa de starea de nesiguranță. 

Iar într-o astfel de stare energetică atragi lucruri, situații de pe acel palier energetic pe care te situezi. Am fost ”victima” unei tentative de spargere de cont pe Facebook, noroc că ”păzitorii” sunt întotdeauna la post și m-au ”tras de mânecă” în ultima secundă de nu le-am” căzut în plasă”. A fost momentul în care mi-am spus ”Monica, adună-te!” Și m-am adunat. 

Câteva minute mai târziu intru pe mail și văd că tocmai intrase un mesaj de la Daniel Scranton ”Primirea a mai multe de la Pleiadeeni, Siriusieni și Noi”. Am simțit un zâmbet care-mi spunea ”Ai primit ce-ai cerut”. L-am citit cu ”sufletul la gură”. După ce l-am terminat de citit, starea mea s-a schimbat cu 180 de grade. Lacrimi de bucurie și recunoștință mi-au marcat starea de eliberare de nesiguranță și îngrijorare. Deși EU știam ce se întâmplă, eu nu știam ce se întâmplă. 

N-am reușit aseară să-l termin de tradus, dar îl voi traduce cât de repede pot pentru că cred că nu sunt singura care are nevoie de acele informații.

 

Munay – Calea Iubirii

 

Monica Poka

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.